Българското правителство харчи безпрецедентно парите на европейските данъкоплатци, но нейните реставрирани археологически находки изглеждат като бутафорни, пише английският „Дейли мейл“, цитиран от news.bg. Досега от европейските фондове са усвоени 80 млн. паунда, които обаче  по никакъв начин не са отишли за адекватно реставриране. 

Вместо да връщат бившата слава на крепости от миналото, строителните работи са подигравка, коментира в. "Дейли мейл".

Изданието уточнява, че България е изразходвала 80 млн. паунда, които са дошли от Фонда на ЕС за регионално развитие.

Един от ярките примери за бутафорна реставрация е крепостта Кракра. Все пак местните власти от Перник са обещали да премахнат лошата реставрация.

Другите мними реставрации са Траянови врата и византийската крепост Яйлата. Очаква се от Брюксел да започнат ревизия на средствата, които са изхарчени досега.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Физическите характеристики на актьорите налагат определени промени. Шон Конъри е висок 190 см. Дъстин Хофман не е.“

Сидни Лъмет , американски режисьор, роден на 25 юни преди 98 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.