Хумористът на "Ню Йоркър" Анди Боровиц, който пише колонката "Borowitz Report", си направи майтап с Шон Пен. Актьорът нашумя с това, че помогна за залавянето на мексиканския наркобарон Хокин Гусман - Ел Чапо, който избяга от щатски затвор по специално прокопан тунел, дълъг над километър, миналия юли. Престъпникът бил спипан, тъй като решил да даде интервю на Пен и докато американският актьор пътувал за срещата, бил проследен.  

Странното желание на Шон Пен да интервюира мафиот е повод за шегата на Анди Боровиц. Той е публикувал информация в "Ню Йоркър", че лидерът на ИДИЛ Абу Бакр ал Багдади е отказал в последния момент среща с Пен. Ислямистът се канел да дава интервю на актьора, но размислил. Според говорител на Багдади, не било благоразумно да се виждат сега. Пен бил много разочарован, защото си бил подготвил екипировка за пустинята. Говорителят заявил, че се надява кино звездата да не се разочарова от лидера на ИДИЛ, който бил "заклет фен на творчеството му, дори на филмите му от времето, когато бил с Мадона".

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Когато правиш пиеса, интерпретираш творба, която вече съществува. При филмите не е така.“

Сидни Полак, американски режисьор, роден на 1 юли преди 88 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.