Полският институт в София и Шопеновото дружество в България организират вечер, посветена на гениалния полски музикант Фредерик Шопен. Събитието е озаглавено "Шопенов концерт" и ще се състои на 25 май, сряда от 18.30 ч в сградата на Полския институт - София, ул. „Веслец“ № 12. Входът е свободен.  

Ето и програмата:

Фредерик Шопен – Валс в ла минор от "Две забравени пиеси“

изп. Димитър Михайлов

Лудвиг ван Бетовен – Сонатина 1 част ми бемол мажор

Фредерик Шопен – Валс в ми минор, посмъртен опус

изп. Яна Кръстева

Йохан Себастиан Бах – Тригласна инвенция

Фредерик Шопен – Ноктюрно в ла бемол мажор опус 32 № 2

изп. Мария Атанасова

Йохан Себастиан Бах – Тригласна инвенция

Фредерик Шопен – Ноктюрно опус 72 № 1

изп. Антония Пешева

Фредерик Шопен – Брилянтни вариации оп. 12

изп. Ясен Калайджиев

Фредерик Шопен – Прелюдии 1, 2, и 3  оп. 28

Клод Дебюси  – "Градини под дъжда“

изп. Мариела Низамова

Фредерик Шопен – Полонеза  ,,Героична“  оп. 53

изп. Йоанна-Лора Василева

 Фредерик Шопен – Баркарола оп. 60

изп. Марина Мравова

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

"Компютрите сами по себе си са добри, но не и когато поглъщат човека."

Ингви Малмстийн, шведски музикант и композитор, роден на 30 юни преди 59 години  

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.