Светът е в очакване какво ще предприеме Брайън Мей от "Куин" (който днес става на 69) срещу кандидата за президент на републиканците в САЩ Доналд Тръмп, съобщи showbiz411.com. 

През юни китаристът предупреди Тръмп да не използва в кампанията си легендарното парче на групата “We Are the Champions”. Той написа писмо, с което не ангажира "Куин", но посочи, че се съветва с експерти какви действия да предприеме, ако Тръмп продължи да си озвучава кампанията с песните на британската банда. 

"Без значение от отношението ни към платформата на мистър Тръмп, държа да отбележа, че "Куин" никога не сме позволявали музиката ни да се използва в политически борби. Тя е създадена за слушане и удоволствие", написа Мей. 

Тръмп изобщо не се съобрази с това и в нарушение на авторските права пусна “We Are the Champions”, докато бе на трибуна заедно с жена си Мелани. Желанието му да използва музика на Фреди Меркюри е странно, след като той непрекъснато проповядва срещу гейовете и СПИН-а.  

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Никой от нас не може да предположи на какво сме способни, когато действаме инстинктивно.“

Луиджи Пирандело, италиански писател, драматург и поет, роден на 28 юни преди 154 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

"Смъртта на Сталин" на Армандо Янучи (ревю)

И дано повече хора осъзнаят, че най-верният сателит на Русия - България, се е ръководила единствено по този модел.

Путин и КГБ: Как Русия не стана "втора Америка"

В книгата си "Хората на Путин" Катрин Белтън се възползва от типичната за диктаторите свръхподозрителност, която ги кара рано или късно да се обърнат дори срещу най-приближените си

Роман за вкуса на петмеза от детството

 

"Петмез“ е метафора не само на детството, но и на човешкия живот

Детската игра – първите житейски роли

 

Така както детето, детството, е най-близо да несъзнаваното, така и психоаналитичният прочит на литературата за деца отговаря на иманентно присъщото несъзнавано в природата на тази литература.