МАРИЯНА АРСЕНОВА, директор на ДМБЦ – София

Уважаема публика,

Скъпи приятели на оперетното изкуство,  

Уважаеми колеги!

В един труден момент за българската култура, в момент на изпитания за нашето изкуство, се обръщам към вас :

– Нека не забравяме позитивното послание на нашия жанр.

– Нека всичките ни усилия бъдат за градивното и прогресивното в нашия театър.

– И преди всичко – апелирам – да не се обръща внимание на „алтернативни” източници на информация за театъра, тъй като те не са достоверни. Със своите тенденциозно манипулирани данни те единствено уронват престижа на Музикалния театър и помрачават все още плахите и крехки стъпки на напредък, които с много усилия отбелязваме.

Във връзка с това публикувам официалната информация, относно изнесените в интернет пространството манипулирани факти и данни.

№ ПОКАЗАТЕЛИ ІІ ПОЛУГОДИЕ 2014 г. ІІ ПОЛУГОДИЕ 2015 г.

1. Брой представления           60                   76

2. Брой зрители/билети   24 163          22 469

3. Приходи от билети        203 166 лв.  210  778 лв.

4. Средна цена за един продаден билет 8,41 лв. 9,38 лв.

В броя билети за второто полугодие на 2014 г. са включени 3533 броя билети с нулева цена. В данните за 2015 г. такива няма.

В данните, изнесени от „алтернативните” източници на информация, неправилно се използва за база общата сума на приходите за 2014 г., която е 607 605 лв. В тази сума са включени освен приходите от продадени билети, така също и приходи от продадени програми , наеми по договори, приходи от използване на сценични пространства, спонсорства и други източници на доходи.

Изнесените данни в представената по-горе таблица са извлечени от счетоводните документи на ДМБЦ. От тях ясно се вижда че приходите през второто полугодие на 2015 г. са със 7 612 лв. повече от същия период на 2014 г. Увеличили са се и зрителите с купен билет, а така също и средната цена на един продаден билет е по-висока.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПАМЕТ

    Ана Ангелова - ненадмината българска Кармен

     25 години без оперната певица.

    "Наистина, внушителен бе актьорският диапазон на тази рядко надарена певица и актриса."

     
  • ДНЕВНИЦИ

    Радичков - от другата страна на луната

     Из "Дневници"-те на Марин Георгиев

     
  • В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА

    „Невидимата искра на Възраждането“

    Тази книга описва малко известни и изключително любопитни факти, нишката на разказа често минава граници и прескача в различни държави. Имена, известни ни от чуждата литература и история се оказват в неочаквани връзки с българи и няма никакво съмнение, че всички подеми, случили се в Европа и Азия са резонирали силно и у нас.

     
  • КЛАСИКА

    30-те най-добри книги според французите

    Класацията е на френския вестник “Le Monde” от 2013 г. Литературни експерти са селектирали 200 заглавия, а списъкът с първите сто е формиран след избор на десетки хиляди читатели. Представяме ви първите 30.

     
  • ЮБИЛЕЙ

    Авторът! Авторът!

    Скорсезе все още олицетворява значимото авторско кино в неговата американска интерпретация, съчетаваща актуална проблематика и зрелищно професионално майсторство.

„Не правя филми просто, за да заработя пари. Аз печеля пари, за да правя филми.“

Уолт Дисни, американски аниматор и съосновател на „The Walt Disney Company", роден на 5 декември преди 121 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

За механизмите на контрол в седмото изкуство

Книгата на Деян Статулов „(Не)възможната свобода. Идеологическа цензура в българското игрално кино (1948–1989)“ е добър повод да разкажем на младите за филмите, които въпреки монопола на партийната повеля успяват да покажат, че комунистическият идеал е фалшив герой

Мерилин Монро ще надживее „Блондинка“

 

Филмът ни представя сцена след сцена на изнасилвания, обиди, манипулации, измами, унижения и физическа агресия срещу главната героиня

Абсурдна комедия, сатира, драма - за „Амстердам“ и Дейвид О. Ръсел

 

Ще има зрители, които ще го изгледат с каменни лица, след което напористо ще критикуват и злорадстват, други ще се забавляват и ще се кикотят, а малка част просто ще остане изненадана и развълнувана