ВЕЛИСЛАВ МИНЕКОВ, „Фейсбук“

 

Възрастен човек пред мен във вестникарска будка.

- Телеграф и двайсе картончета ! 

Поглежда смутен.

– Пенсията дойде .

 

Това е вторично ограбване на населението. Хазартните игри са пладнешки грабеж върху унищожената от бедност и простотия популация. Икономика на управляващите ви престъпници оправдаваща повишен БВП.

В Гърция и Турция хазартните игри са забранени и ограничени до национални лотарии. Това е причина Свиленград да е българският Лас Вегас.

Рекламата на това плячкосване е държавна политика. Резултатът е видим в олимпийския ни успех и нищетата на националната култура.

Всяко картонче или билетче подпомага мафията довела ви до нищета. Мафията купува парламент и търгува с културното ни наследство. Мафията избира управляващите ви простаци и безпросветни крадци.

Търкайте картончета, близко сте до щастието.

С една дума - управлявани сте от неграмотни престъпници.

Роби сте, гяури, безверници.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Понеже всяко правителство, което управлява без съгласието на управляваните, по дефиниция представлява робство.“

Джонатан Суифт, ирландски писател, роден на 30 ноември преди 356 години

Анкета

Остава ли ви време да четете книги?

Да, както винаги - 80%
Все по-малко - 20%
Не чета изобщо - 0%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.

Такива, каквито бяхме

 

50 години от премиерата на "Каквито бяхме". Творбата на Полак е сред вечните класики на Холивуд, която може да се гледа винаги и с удоволствие