ХРИСТО КОМАРНИЦКИ, "ФЕЙСБУК"

Преди няколко дена сценаристът от "Шоуто на Слави" Тошко Йорданов публикува обръщение, в което, между другото, пише: 

"Христо Комарницки. При кого дойде да ревеш от Делян Пеевски, господин Комарницки? Къде намери национален ефир, без цензура, да кажеш, каквото мислиш?"

Мислех да отмина с мълчание това, но в интерес на истината и за протокола ще отговоря.

Да, заедно с моите колеги от ПРАС ПРЕС отидохме в Шоуто на 15 март 2017 г. Но ние БЯХМЕ ПОКАНЕНИ там, не сме се натрапвали, нито сме молили да участваме. Не сме отишли и да "ревем".

Лично аз приех заради екипа на вестника и за да се възползвам от възможността да алармирам обществото за огромните проблеми в медийната среда и свободата на словото и печата. Въобразявах си, че това е важно за населението на Територията.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

"Когато искаш да намериш жест, когато търсиш как да играеш на сцената, трябва само едно - да се вслушаш в музиката. Композиторът вече се е погрижил за това."

Мария Калас, оперна дива, родена на 2 декември преди 100 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.