Европейската мигрантска криза е показана на тазгодишната сцена на Рождеството, която ще бъде открита днес на площад "Свети Петър" в Рим, съобщи "Медиапул", като цитира ДПА.

Композицията - дарение от правителството и католическата църква на Малта, е с ширина 17 м, височина 8 м и дълбочина 12 м. На нея са представени 17 фигури в традиционни малтийски костюми, както и лодка, символизираща кризата с имигрантите. В съобщение на Ватикана се изтъква, че сцената на Рождеството изобразява не само малтийски традиции като рибарството, но и случващото се с мигрантите, които плават със самоделни лодки, за да стигнат до Италия. В Италия тази година са пристигнали рекордните 174 603 имигранти.

Папата няма да бъде на церемонията по включването на светлините на високата 25 м 90-годишна коледна елха, донесена от италианските Алпи, но ще се срещне с малтийски и италиански представители, дарили коледната украса.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Състоянието на война служи единствено като оправдание за тирания у дома.“

Александър Солженицин, руски писател, роден на 11 декември преди 105 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.