ВЕЛИСЛАВ МИНЕКОВ, „Фейсбук“

Една добра новина !

Бившият министър на културата и настоящ депутат Вежди Летиф Рашидов е завел в прокуратурата дело за клевета срещу мен с десет конкретни обвинения (по съвет на Светлин Русев и Валерия Велева).

Прокурорът е отхвърлил обвиненията като несъстоятелни.

Въпреки това дело ще има по две от обвиненията – уронвам престижа на лицето, наричайки го „Главен Мултак“ публично, със съмнение в криминална дейност на „Мултигруп“, недоказана по презумпция. 

Твърдял съм за притежаван от него хотел в австрийските Алпи (същият е собственост на сина му).

Разрушавайки здравето и публичния морал на лицето трябва да изплатя щети в размер на 100 000 лева. 

Не е нужно да пояснявам цинизмът в подобни обвинения.

Ще превърна делото в публичен диспут по отношение морала на засегнатото лице.

Надявам се че има все още достойни журналисти, публично известни личности и дори приятели, които ще ме защитят.

Надявам се, че не съм сам.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Състоянието на война служи единствено като оправдание за тирания у дома.“

Александър Солженицин, руски писател, роден на 11 декември преди 105 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.