Журналистката и блогърка Татяна Кристи получи заплахи от Динко Вълев, известен като "ловеца на бежанци". Причината е видео скеч, в който тя показва как би изглеждала новата му приятелка, съобщи bTV. Кристи е популярна с майтапчийските си превъплъщения по всеки актуален проблем в България. 

Видеото е публикувано на 20 април, а Вълев изпратил гласовото съобщение с обиди до авторката Татяна Кристи на 12 юни. Тя сподели звуковия файл във „Фейсбук”:

"Понеже става въпрос на Мутроландия нека и аз да добавя една заплаха отправена към мен на лични от Динко (известен още като "национален герой" по Бойково време.) Въпросното нещо ми обяснява, че ще ми направи живота черен, в този мил звуков файл. Дали някой орган ще се самосезира...хм.... вземам пуканките и гледам..."

Това не са първите закани към Татяна Кристи заради острата й критика на актуални личности и събития в социалната мрежа. На 8 юни тя пише, че заради видео, в което се шегува с председателя на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин, е получила заплахи за живота й.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Културата е замислена не като игра и не от игра, а в игра.“

Йохан Хьойзинха, холандски филолог и историк, роден на 7 декември преди 151 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.