Премиерът Бойко Борисов дефилира в сутрешния блок на Нова телевизия, където между другото коментира и скорошния доклад на „Репортери без граници”, според който България е паднала на 111-то място по свобода на словото. Той притопли старата си мантра: 

„Проблемът на свободата на словото е в собствениците на медиите. Ние на тях не им се месим. Какво можем да направим ние?

Нима БНР и БНТ работят за правителството или виждате проправителствена политика? Нито едно интервю не съм дал там. Затова сега има закон, има да се извади всичко да се сложи на масата, ЕП се занимава с това.

Ние как да регулираме този въпрос? Какво да направим, за да спрем Пеевски и Прокопиев да воюват? Аз не знам и затова нищо не правя."

 Цинизмът е в това, че правителството е опънало чадър над медийния монополист и пише закон, който да служи като бухалка срещу неудобните медии. 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Не правя филми просто, за да заработя пари. Аз печеля пари, за да правя филми.“

Уолт Дисни, американски аниматор и съосновател на „The Walt Disney Company", роден на 5 декември преди 122 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.