Режисьорът Куентин Тарантино призна, че е наясно с тормоза, на който е била подложена актрисата Ума Търман от продуцента Харви Уейнстейн, съобщи vulture.com. 

Той разкрива, че Търман му се е оплакала и той веднага е настоял шефът на „Miramax“ на й се извини.

„Когато той се опита да се измъкне, след като разказа какво се е случило, аз не се вързах на неговата история. Аз му казах: „Не ти вярвам. Вярвам на нея. И ако ти искаш да снимам „Убий Бил“, трябва да се играе по правилата“, спомня си режисьорът.

Тарантино потвърждава информацията, че по време на снимките на филма е плюл по актрисата и я душил с верига. Но това било с нейно съгласие заради важните сцени.

За катастрофата той отново потвърждава думите на Търман и смята, че това е една от най-големите му грешки в живота, защото е застрашил живота й.

Преди дни Търман даде интервю за „Ню Йорк таймс“ като разкри грозното поведение на Уейнстейн към нея, за това как е била изнасилена от актьор, за екстремалните условия по време на снимките на „Убий Бил“. 

„Странно е, но съм по-добър в театъра. Чувствам сякаш разцъфвам пред публиката.“

Хю Грант, британски актьор, роден на 9 септември преди 64 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

За градинаря, смъртта и непосредствения писателски талант

 

Новият роман на Георги Господинов „Градинарят и смъртта“ е обран, стегнат, лапидарен и целеустремен в добрия смисъл на думата

„Софийски музикални седмици“ - ценно музикално-историческо изследване

 

Книгата на Диана Данова-Дамянова ще бъде ценен източник на точна информация не само за изследователите, но и за всеки интересуващ се от явленията в историята и съвремието на музикалната ни култура.

"Заговорът на мъртвите" - когато има свидетели и те не се страхуват да говорят

 

Много творци се поквариха при социализма, докато Марин Георгиев остана хем непокварен, хем непокорен.