Бившият барабанист на „Бийтълс“ Ринго Стар призна в интервю за „Bloomberg Businessweek“, че е гласувал за излизането на Великобритания от Европейския съюз.

„ЕС е добра идея, но тя се превърна в каша. Ние сме заседнали, по същество хората искат да си решат проблемите в страните си, но не се грижат да останалите. Време е Великобритания да излезе от ЕС и да заживее собствения си живот“, казва музикантът.

Според него членството в Европейския съюз е причината да се разпадне Обединеното кралство.

„И ето сега Шотландия и Уелс искат да се отделят. Бог знае как ще свърши всичко това“, обобщава  Ринго Стар.

Пол Макартни - другата жива легенда от „Бийтълс“, не е участвал в рефепендума, защото е бил на турне. В интервю за "Washington Post" той изразява огорчението си от решението на своите сънародници да напуснат Европейския съюз. 

 

„Висшето образование не е показател за ума, скъпите подаръци не са признак за любов, обещанията и думите не винаги са истински. Вашият опит, внимание и поведение към хората – това е наистина ценно.“

Орландо Блум, английски актьор, роден на 13 януари преди 48 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...

Въпроси откъм сянката

 

Всеки компромис със съвестта и морала се заплаща – това е внушението на „Светлина и сянка“ на Даниел Келман... 

Алчност и нещастие

„Котка върху горещ ламаринен покрив“ в Театър „София“ е не режисьорски, а актьорски театър. Истински актьорски театър без кълчения, мечкарщини, грубиянщини, а фин, изискан, пестелив. Толкова пестелив, че стига до изящество, до на майсенския порцелан изяществото…