Кукленият театър „Весел” от Велико Търново се завърна с награда за най-добър детски спектакъл от международния театрален фестивал RAINFOREST WORLD Puppet Carnivовal – Борнео в Малайзия.В продължение на 10 дни в областта Саравак се състоя четвъртото издание на световния театрален форум.  В състезателната програма са участвали над 700 спектакъла от цял свят. Селектираните 13 представления са на театри от 5 континента – Азия, Европа, Австралия,  Южна Америка, Африка. 

Театър „Весел” е представил английската версия на „Не се предавай!“ („DO NOT GIVE UP!”). Сценарият е дело на Маргарита Маринова, а куклите – на Стефка Кювлиева. Моноспектакълът с участието на Веселин Василев е провокирал зрителите и те са станали активни партньори в представянето на шоуто.

Кукленият театър „Арлекин” от  Лодз, Полша, е отличен за спектакъла „Голем” (награда за режисура). „Педро и неговият замък” на куклен театър– Санта Фе, Аржентина, е получил наградата за актьорско майсторство.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Състоянието на война служи единствено като оправдание за тирания у дома.“

Александър Солженицин, руски писател, роден на 11 декември преди 105 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.