Актьорът от Народния театър Мариус Донкин (66) се е представил най-добре на конкурса за негов директор вчера, съобщи "Дневник". Назначението още не било факт, тъй като министърът е в отпуск.

Дългогодишният член на трупата на Народния театър е събрал най-много точки на събеседването, където конкурент му бе режисьора Григор Антонов. Третият, допуснат до интервюто по документи - режисьорът Бойко Богданов, не се е явил. Пред "Монитор" той обяснява, че не е бил уведомен за датата на събеседването по законовия ред и е научил за него от медиите. От министерството отрекли.

Донкин завършва ВИТИЗ през 1971 г., работил е в Драматичен театър Пловдив, театър "София". Сред най-известните му роли е моноспектакъла "Господин Ибрахим и цветята на Корана", който получава наградите "Кристален ангел" на Фестивала "Видлуння" в Украйна, Голямата награда на "Албамонофест" в Албания и "Gran Prix" на ІХ международен фестивал на монодрамата в Битоля, Македония.

Това е вторият конкурс за мениджър на Народния театър, откакто последният редовен директор Павел Васев се пенсионира през есента на 2014 г. Първото събеседване завърши неуспешно още в началото на 2016 г., след като комисията не хареса нито един от кандидатите Камен Костов и Филип Иванов Трифонов. Междувременно театърът бе управляван от изпълняващия длъжността директор Александър Морфов, а след оставката му - от Милица Трайкова.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Не можем да обвиняваме човек за това, че защитава своето достойнство. Това е негово задължение.“

Джоузеф Конрад, британски писател от полски произход, роден на 3 декември преди 166 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.