Известната руска оперна певица Анна Нетребко се възмути от цените на билетите за нейното представление в Москва, съобщиха руските медии. Те се позовават на нейния пост в социалната мрежа „Instagram“. 

„Уважаеми организатори на концерти! Мениджъри и прекупвачи – ако аз ОЩЕ ВЕДНЪЖ чуя, че цените за моите концерти са над 100 000 рубли –  просто няма да идвам повече… Благодаря на всички!“, пише тя.

На 7 февруари Анна Нетребко и Юсиф Ейвазов изнесоха единствения концерт в московската Концертна зала, която носи името на Чайковски. Събитието беше в памет на Дмитрий Хворостовски.

В края на юли миналата година Нетребко опроверга сп. „Форбс“, което обяви, че тя оглавява класацията на най-високоплатените руски музиканти със 7,5 млн. долара.

„Престанете да лъжете! Не се оплаквам от заплатата си, но числата ви са просто смешни! Измислени са! Възмущението ми няма граници!", написа тогава Нетребко във „Фейсбук“.  

 

„Странно е, но съм по-добър в театъра. Чувствам сякаш разцъфвам пред публиката.“

Хю Грант, британски актьор, роден на 9 септември преди 64 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

За градинаря, смъртта и непосредствения писателски талант

 

Новият роман на Георги Господинов „Градинарят и смъртта“ е обран, стегнат, лапидарен и целеустремен в добрия смисъл на думата

„Софийски музикални седмици“ - ценно музикално-историческо изследване

 

Книгата на Диана Данова-Дамянова ще бъде ценен източник на точна информация не само за изследователите, но и за всеки интересуващ се от явленията в историята и съвремието на музикалната ни култура.

"Заговорът на мъртвите" - когато има свидетели и те не се страхуват да говорят

 

Много творци се поквариха при социализма, докато Марин Георгиев остана хем непокварен, хем непокорен.