Театър „Азарян“ към Националния дворец на културата ще приема дарения от стари обувки в неделя на фестивала „София диша” на ул. „Оборище“, съобщи bnr.bg.

На 30 август всички желаещи могат да дарят старите си обувки, които ще бъдат използвани при оформлението на интериора на фоайето към новата театрална зала на София. Той ще бъде дело на Никола Тороманов – Фичо. Режисьорът Крикор Азарян (1934 - 2009) e работил като обущар и никога не е крил този факт, а напротив.

Дарените обувки ще бъдат приемани само с попълнен етикет с данните на техния притежател. Всеки чифт ще бъде обработен по специален начин и ще бъде включен в дизайна. 

През септември стари обувки ще се приемат в стаята на дирекцията за Театрално сценични изкуства в НДК. 

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПОЗИЦИЯ

    Библио-сарайският синдром

    В България проруската Пета колона е проникнала масово в парламента, правителството, президентството (особено!) и в съдебната система. Ние сме единствената страна в ЕС и НАТО, начело на която стои отявлен прорашистки държавен глава

„Твърдо вярвам, че само веднъж в този живот може да намериш някого, който да преобърне света ти напълно!“ 

Боб Марли, ямайски музикант, роден на 6 февруари преди 78 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

В студената пролет на 1944 г., или за филма „Майор Томпсън – един (не)нужен герой“

 

В документалния си филм режисьорът Жезко Давидов разказва за живота и смъртта на британския офицер, загинал в България през 1944 г.

Поетът Кирил Кадийски - блъф и метафори

 

Поетическият език в творбите му често достига, а и преминава оттатък напрегнатата граница на допустимото или по-скоро на приетото по „канона”, за художествено

Двете тела на императрицата: „Корсаж“ 

 

Образът на Сиси е неравен: тя живее с травмите си вече десетилетия – смъртта на дъщеря й се появява само под формата на обвинение от страна на императора