73-годишният Харисън Форд оглави ранглистата на актьорите, снимали се във филмите с най-много приходи в историята на Холивуд, съобщи mtv.com. Огромна заслуга затова има успехът на новия филм от сагата „Междузвездни войни” – „Епизод 7. Силата се пробужда”. В него актьорът отново влезе в ролята на Хан Соло.

Кариерата на Форд е генерирала 4,7 млрд. долара от 41 роли. На второ място в ранглистата падна Самюъл Джаксън с 4, 6 млрд. долара от 68 филма. Това не са пари по сметките на актьорите, а общата печалба на филмите, в които са се снимали.

Сред успешните актьори са и Том Ханкс, Морган Фрийман и Еди Мърфи. В топ 20 е само една жена – Камерън Диас, като постъпленията от филмите с нейно участие са 3,03 млрд. долара.

Джордж Лукас  - създател на сагата „Междузвездни войни“ ,е безспорният лидер сред сценаристите - 3,39 млрд. долара. Стивън Спилбърг е начело при режисьорите с 4,25 млрд. долара.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Състоянието на война служи единствено като оправдание за тирания у дома.“

Александър Солженицин, руски писател, роден на 11 декември преди 105 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.