24 Кадъра
- Детайли
- 24 Кадъра:
- В едър план;
От 2010 г. досега фондацията е финансирала над 70 проекта за опазване на природата и животинските видове в 40 държави.
- Детайли
- 24 Кадъра:
- Новини;
Прожекцията е базирана на едноименната книга на Майкъл Пънке.
- Детайли
- 24 Кадъра:
- Новини;
Кариерата му продължи 5 десетилетия. Други известни негови роли са в комедийните сериали „The Facts of Life“ и най-вече „The Famous Teddy Z“, за която получава награда „Еми“. Последният му филм, „Scammerhead“, излезе през 2014 г.
- Детайли
- 24 Кадъра:
- В едър план;
„Драйфа ми се от вас! Наистина! Разкарайте се от стената ми, лишени от съчувствие гадове! Става ми лошо от вас!”, избухна Тил Швайгер.
- Детайли
- 24 Кадъра:
- В едър план;
Автор е Георги Чапкънов. Той е изобразил актьора с едната ръка на сърцето – жест към публиката, и с театрална маска в другата ръка.
- Детайли
- 24 Кадъра:
- В едър план;
Големият актьор всъщност дава път на актьори като Ричард Гиър, Брус Уилис и Харисън Форд.
- Детайли
- 24 Кадъра:
- Новини;
Скандалът тръгна от булевардния в. „Сън”, сдобил се незнайно как с лентата и публикувал множество снимки, включително на първата си страница.
- Детайли
- 24 Кадъра:
- Новини;
„Дисни“ продължава похода си в правенето на игрални филми по класически детски приказки.
- Детайли
- 24 Кадъра:
- Новини;
„Той беше абсолютен професионалист. Притесняваше се за всяка сцена", заяви актрисата Кейти Бейкър.
-
КНИГАТА
Излезе второ издание на „Свобода или смърт. Предисторията на „Масонската ложа и Братството на Левски“
Книгата изследва темата за връзката на националните революции и масонството и търси отговор на въпроса за действителното влияние на ложите в обществено-политическите процеси през XIX век - в Османската империя, Европа и Америка.
-
СТАРИТЕ ЛЕНТИ
"Живях шарено": 95 години от рождението на Георги Черкелов
„Нека не ми се сърди театърът, но аз повече обичам киното. Най-напред като зрител го предпочитам. Като дете гледах много филми..."
-
НА ФОКУС
Анна и Александър
Джами Филбрик от „Moviefone“ и Карeн Бенардело от „Cinemadailyus“ разговарят с Максин Пийк и Джейсън Айзъкс за филма „Words of War“ и партньорството им на снимачната площадка.
- Лентата разказва за покойната вече руска журналистка Анна Политковская
-
ПОЗИЦИЯ
Азис или Моцарт?
Отново за една болна тема - музиката и младите .
- Какъв е приносът им към българската култура и духовност днес?
- Друго некрасиво явление са детските естрадни прояви по телевизията.
-
ПОЛЕЗНО
Как да си направим градинка – буфер срещу промените в климата
Принципи, с които всеки може да допринесе за повече природа в населените места...
-
ПОЗИЦИЯ
Декларация за правата на варварина
"Все повече хора могат да решат, че образоваността изобщо е нещо излишно за човека. И че насилие в името на образоваността е наложено от високообразованите, за да си осигурят за вечни времена вечна власт над нискообразованите" - Коментар на Деян Кюранов
-
ПАЛИТРА
"Поетът на четката". Художникът Емил Стойчев на 90
Той живее в Париж и София, но избра любимия си Пловдив, за да отбележи 90-ата си годишнина. С изложба.
Най-четени
Последни
Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква
Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места
„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)
Пиршество за почитателите на английското кино.
"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)
От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.
Един филм на Джери Брукхаймър
Това, което прави „F 1 Филмът“ събитие, хит и предпочитано зрителско заглавие е преди всичко уверената и дръзка режисура на Джоузеф Козински...
Романът с добри намерения и неуспешна реализация
"По инерция написах, че „Планът „Елиминирай Европа“ е роман, но това е по скоро репортаж, псевдодокументалистика, сценарий за тв сериал, някакъв микс между криминале, екшън, трилър и мелодрама" ревю на Борислав Гърдев.
Сценарии за бъдещето
Сборникът „Червеният кръст на сцената“ съдържа драматургия и театрална есеистика на Цвета Софрониева, създадени между 1988 и 2024 г. Тя разглежда възможностите на културата да бъде „спешна помощ във време на промяна на отношението на човечеството към самото себе си“.