64-годишният Майкъл Кийтън се сдоби със своя звезда в Алеята на славата 40 години след първия си филм, съобщи tomandlorenzo.com. 

Американският актьор е във възход през последните години - филмите, в които се снима - "Бърдмен" и "Спотлайт" бяха номинирани за "Оскар" и "Златен глобус". Кийтън нашумя през 1992 г. с ролята си в "Батман се завръща" на Тим Бъртън, а скоро ще се завърне и като Спайдърмен. Истинското му име е Майкъл Джон Дъглас, но си сменя името заради съименника си, син на Кърк Дъглас. Има над 60 роли в киното. 

Неговата звезда е №2585 в категорията "Игрално кино". При откриването й той държа изпълнена с вицове политическа реч, насочена към сблъсъците между чернокожи и полицаи и всекидневните убийства в САЩ.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

  • ПОЗИЦИЯ

    Библио-сарайският синдром

    В България проруската Пета колона е проникнала масово в парламента, правителството, президентството (особено!) и в съдебната система. Ние сме единствената страна в ЕС и НАТО, начело на която стои отявлен прорашистки държавен глава

"Всичко е важно в нашия живот, но мисля, че най-важни все пак са децата. Най-важно е бъдещето, а бъдещето са именно днешните деца.“

Леда Милева, българска поетеса и преводач, родена на 5 февруари преди 103 години

Анкета

Подпишете се в подкрепа на украинския народ!

Путин е престъпник! - 89.2%

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

В студената пролет на 1944 г., или за филма „Майор Томпсън – един (не)нужен герой“

 

В документалния си филм режисьорът Жезко Давидов разказва за живота и смъртта на британския офицер, загинал в България през 1944 г.

Поетът Кирил Кадийски - блъф и метафори

 

Поетическият език в творбите му често достига, а и преминава оттатък напрегнатата граница на допустимото или по-скоро на приетото по „канона”, за художествено

Двете тела на императрицата: „Корсаж“ 

 

Образът на Сиси е неравен: тя живее с травмите си вече десетилетия – смъртта на дъщеря й се появява само под формата на обвинение от страна на императора