Сценаристката Анна Греъм Хънтър твърди, че актьорът Дъстин Хофман,  който сега е на 80 години, я е тормозил през 1985 г. при снимките на "Смъртта на търговския пътник", когато тя е била 17-годишна стажантка, съобщи "Гардиън". 

"Той флиртуваше открито с мен, сграбчи ме за задника, говореше за секс", разказа Хънтър и сподели пикантни подробности.

Тя твърди, че на снимачната площадка й било казано да се примири и да жертва някои от ценностите си в името на продукцията.

"На 49 години разбирам какво направи Дъстин Хофман, тъй като се вписва в по-големия модел на това, което жените изпитват в Холивуд и навсякъде", твърди сценаристката. "Той беше хищник, аз бях дете и това беше сексуален тормоз."

 Хофман побърза да се извини с думите:

"Уважавам много жените и се чувствам ужасно. Съжалявам. Бях разведен, бях се забавлявал с наркотици и се бях изчерпал напълно."

 

„Трябва да си дадем сметка, че оставяме нещо след себе си. И това е споменът за нас в децата ни."

Кевин Костнър, американски актьор и режисьор, роден на 18 януари преди 70 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Съседната стая“ - за правото на избор, приятелството и нещата от живота

 

Филмът е елегантно и изтънчено есе за смисъла на живота и за избора на смъртта...

Вслушвания в уроците на мъдростта и времето

В самия край на 2024 г. българската литературно-философска публика беше зарадвана от книгата „Вслушвания“ на Митко Новков, съдържаща дванадесет негови есета...

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...