Сценаристката Анна Греъм Хънтър твърди, че актьорът Дъстин Хофман,  който сега е на 80 години, я е тормозил през 1985 г. при снимките на "Смъртта на търговския пътник", когато тя е била 17-годишна стажантка, съобщи "Гардиън". 

"Той флиртуваше открито с мен, сграбчи ме за задника, говореше за секс", разказа Хънтър и сподели пикантни подробности.

Тя твърди, че на снимачната площадка й било казано да се примири и да жертва някои от ценностите си в името на продукцията.

"На 49 години разбирам какво направи Дъстин Хофман, тъй като се вписва в по-големия модел на това, което жените изпитват в Холивуд и навсякъде", твърди сценаристката. "Той беше хищник, аз бях дете и това беше сексуален тормоз."

 Хофман побърза да се извини с думите:

"Уважавам много жените и се чувствам ужасно. Съжалявам. Бях разведен, бях се забавлявал с наркотици и се бях изчерпал напълно."

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

"Когато искаш да намериш жест, когато търсиш как да играеш на сцената, трябва само едно - да се вслушаш в музиката. Композиторът вече се е погрижил за това."

Мария Калас, оперна дива, родена на 2 декември преди 100 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.