Адвокат Елизабет Фегън заяви пред „Sky News“, че броят на жертвите, подложени на   сексуален тормоз от продуцента Харви Уайнстийн, може да достигнат хиляда.

„Аз мисля, че сега говорим за стотици,  но мисля, че техният брой може да достигне почти хиляда“, разкрива тя.

Фегън води груповия иск срещу Уайнстийн. Тя казва, че в момента най-малко 150 жени са се оплакали от сексуален тормоз. Тя води разговори със служители на компанията, работили с него през 80-те години. От техните показания става ясно, че момичетата са посещавали кабинета на Уайнстийн поне три пъти седмично, когато е оглавявал компанията „Miramax Films“. 

„Той е бил изнасилвач и маниак“, категорична е Фегън.

Според служителите на компанията  братът на продуцентът Боб Уайнстийн е знаел за неговото поведение поне от 1990 г. Тогава асистентите му са получили първите оплаквания от посегателствата му. 

На 25 май Уайнстийн се предаде на полицията в Ню Йорк и бе освободен срещу 1 млн. долара гаранция. Най-малко 8 жени твърдят, че са изнасилени от продуцента, а повече от 80 сигнализират, че са сексуално тормозени. 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

"Когато искаш да намериш жест, когато търсиш как да играеш на сцената, трябва само едно - да се вслушаш в музиката. Композиторът вече се е погрижил за това."

Мария Калас, оперна дива, родена на 2 декември преди 100 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.