След 15-годишна борба с продуцентите на филма „Убий Бил“ Ума Търман е успяла да вземе записа от катастрофата, която претърпява по време на снимките. Записът е публикуван от „Ню Йорк таймс“.

Известната актриса обвини режисьора Куентин Тарантино, че не е пожелал да използва жена каскадьор при заснемането на рискована сцена. Той е настоявал тя да ускори скоростта до 65 километра в час, за да може да й се развее косата в правилната посока.

„Но това се оказа истински гроб на колела. Седалката не беше правилно поставена. Пътят беше пясъчен и изобщо не беше прав“, заявява Търман. 

В резултат на това колата поднася и се удря в дърво. На записа се вижда как Тарантино след катастрофата отива при нея, за да провери състоянието й. Актрисата е откара в болница с много натъртвания.

„Miramax“ дълго време отказваше да предостави  записа от катастрофата на Търман. Тя е получила диска след секс скандала с продуцента Харви Уейнстейн, който е и основател на „Miramax“.

В интервюто на Търман за „Ню Йорк таймс“ тя разказва и как е била изнасилена от актьор, когато е била на 16 години. 

По това врем тя е живеела в Манхатън и започвала кариерата си в киното. През зимата се запознала в клуб с 20-годишен актьор, който я изнасилил след това в дома си.

„Бях крайно послушна. Опитах се да кажа не, плаках, направих всичко, което можех. Когато се прибрах в къщи, помня, как стоях пред огледалото, гледах ръцете си и се обвинявах, че не са в кръв…“ разказва Търман.

 

„Никоя страна не може да се развива, ако гражданите й не са образовани.“

Нелсън Мандела, южноафрикански политик и борец за мир, роден на 18 юли преди 106 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Поглед назад: меланхолията, която ни влюби в „Изгубени в превода“ на София Копола

 Филмът оставя ярка следа както в съзнанието на зрителите, така и в историята на киното от първото десетилетие на 21-ви век...

Възкръсва ли  американският уестърн?

 

Най-амбициозният проект на Кевин Костнър - „Хоризонт“, е вече факт

Фантастичният свят на магията и езика

 

Слабо звено на „Вавилон: Тайна история“ от Ребека Ф. Куанг е вмъкването на идеята за дискриминацията, която като че ли става неизменна част от съвременната художествена литература...