След 15-годишна борба с продуцентите на филма „Убий Бил“ Ума Търман е успяла да вземе записа от катастрофата, която претърпява по време на снимките. Записът е публикуван от „Ню Йорк таймс“.

Известната актриса обвини режисьора Куентин Тарантино, че не е пожелал да използва жена каскадьор при заснемането на рискована сцена. Той е настоявал тя да ускори скоростта до 65 километра в час, за да може да й се развее косата в правилната посока.

„Но това се оказа истински гроб на колела. Седалката не беше правилно поставена. Пътят беше пясъчен и изобщо не беше прав“, заявява Търман. 

В резултат на това колата поднася и се удря в дърво. На записа се вижда как Тарантино след катастрофата отива при нея, за да провери състоянието й. Актрисата е откара в болница с много натъртвания.

„Miramax“ дълго време отказваше да предостави  записа от катастрофата на Търман. Тя е получила диска след секс скандала с продуцента Харви Уейнстейн, който е и основател на „Miramax“.

В интервюто на Търман за „Ню Йорк таймс“ тя разказва и как е била изнасилена от актьор, когато е била на 16 години. 

По това врем тя е живеела в Манхатън и започвала кариерата си в киното. През зимата се запознала в клуб с 20-годишен актьор, който я изнасилил след това в дома си.

„Бях крайно послушна. Опитах се да кажа не, плаках, направих всичко, което можех. Когато се прибрах в къщи, помня, как стоях пред огледалото, гледах ръцете си и се обвинявах, че не са в кръв…“ разказва Търман.

 

„Висшето образование не е показател за ума, скъпите подаръци не са признак за любов, обещанията и думите не винаги са истински. Вашият опит, внимание и поведение към хората – това е наистина ценно.“

Орландо Блум, английски актьор, роден на 13 януари преди 48 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Писателю, бъди цял!

 

Марин Георгиев отдавна разлайва литературните псета. Причината е в неговия метод, който той никъде не е формулирал, но го приема като нещо дадено и прието, присъщо на душата и морала му. В „Заговорът на мъртвите“ той го обговаря многократно, но никъде не го формулира...

Въпроси откъм сянката

 

Всеки компромис със съвестта и морала се заплаща – това е внушението на „Светлина и сянка“ на Даниел Келман... 

Алчност и нещастие

„Котка върху горещ ламаринен покрив“ в Театър „София“ е не режисьорски, а актьорски театър. Истински актьорски театър без кълчения, мечкарщини, грубиянщини, а фин, изискан, пестелив. Толкова пестелив, че стига до изящество, до на майсенския порцелан изяществото…