Премиерата на най-новия спектакъл на „Театър Азарян” „Бягства” ще се състои на 19 и 20 декември в НДК. Представлението, режисирано от Веселка Кунчева и с участието на Милица Гладнишка и Полина Христова, е вторият собствен проект на театъра.

Кунчева прави смел и интригуващ избор с двете актриси, познати и популярни до този момент, в различно амплоа. Милица Гладнишка и Полина Христова доказват силата и същността на театралното изкуство, а именно, че на сцената комбинацията от талант, доверие и вдъхновение, винаги произвежда вълнение в залата.

Проектът „Бягства” е вдъхновен от искрена и дълбока необходимост на авторите му, да разкажат неизречими съкровения, които, споделени в театрална зала с много други хора, се превръщат в емпатийна вълна и емоционално събитие. 

Музикалното решение е единствено гласът на Милица Гладнишка. Сценографските решения са на Мариета Голомехова.  „Ние непрекъснато се самоосакатяваме, бягайки от себе си, и се затваряме в собствените си стени от невъзможности”, споделя сценографът на спектакъла.

Премиерни дати:

19 декември – 19:30 часа

20 декември – 18:00 часа

Цени на билетите: 15 лв.

 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Състоянието на война служи единствено като оправдание за тирания у дома.“

Александър Солженицин, руски писател, роден на 11 декември преди 105 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.