Бившият вокалист, текстописец, композитор и басист на групата "Пинк Флойд" Роджър Уотърс призова "да не се гласува за неофашисти като (Жаир) Болсонаро и (Доналд) Тръмп" – президен-тите на Бразилия и САЩ, съобщи „Медиапул, цитирайки „Франс прес“.

"Тръмп? Не ща да отделям от ценното си дишане за тоя скапан тип", каза британският музикант на пресконференция в уругвайската столица Монтевидео, където днес ще изнесе концерт.

75-годишният Уотърс ще участва в проява под надслов "Палестина и човешките права днес". По негови думи палестинците "нямат права, а останалият свят нищо не прави".

"Израел никога не е имал намерение да съществува палестинска държава и няма такова намерение и сега", добави той.

Роджър Уотърс е на турне в Южна Америка, което включва Уругвай, Бразилия, Парагвай, Аржен-тина, Чили и Перу.

 

 

  • БЕЗСМЪРТИЕ

    Девизът „Свобода или смърт“ навърши 250 години

    Фразата е използвана за първи път в църква, когато адвокатът и законодател Патрик Хенри държи пламенна реч, за да убеди колонистите от Вирджиния да се подготвят за война срещу потисническата Великобритания

„Животът е скандали, мъка, разочарование, любов и саможертва, златни залези и черни бури.“

Лорънс Оливие, роден на 22 май преди 118 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

На финалната права

 

Като скъпа и майсторски направена забава „Възмездие“ си струва четиристотинте милиона долара, похарчени за реализацията му...

 

„Двойникът“ – обърнете внимание

Един филм, излязъл на екран в България преди 45 години, като никой друг слага пръст в раната на съвремието – с постистината, с фалшивите новини, с хибридните войни, с мотото на социалните мрежи „всеки сам си преценя“…

Истинско и честно

 

"Видно е,  че  българската литература разбира криво това как правдоподобието или фактологичността трябва да присъстват в литературата. Криво разбиране, което, уви, задълбочава идеята за провинциалност, а и е тъжно, че го наблюдаваме и при дебютанти" - коментар на проф. Амелия Личева