„Всичко е възможно. Невъзможното просто отнема по-дълго време.“

„Нищо не привлича повече интереса на хората от човешката трагедия.“

„Решенията в нашето минало са архитектите на нашето бъдеще.“

„Болката е част от израстването. Чрез нея се учим.“

„Медиите са дясната ръка на анархията.“

„Времето е река, а книгите – лодки.“

„Когато има няколко отговора, обикновено най-простичкият е най-правилен.“

„Има една зараза, която пътува по-бързо от всеки вирус – страха.“

„Животът е пълен с трудни решения. Победителят е този, който се реши да ги вземе.“

„Това, че нещо е прието от много хора, не означава, че е вярно.“

„Ние сме господарите на собствената си вселена.“

„Бог слуша всички молитви, но понякога отговорът му е „не“.

„Историята често изиграва лоши шеги на тези, които я преследват.“

„Това е дефиницията на вярата – приемане на нещо, което си представяме, че е вярно, без да можем да го докажем.“

„Аз съм ученик на много религии. Колкото повече научавам, толкова повече въпроси имам.“

 

ДАН БРАУН – американски писател, роден на 22 юни 1964 г. Известен е с поредицата си за учения от „Харвард“ Робърт Лангдън. Книгите му са трилъри и мистерии с конспиративни елементи. Сред тях са „Шифърът на Леонардо“, „Шестото клеймо“, „Изгубеният символ“, „Ад“ и др. Някои от романите му са филмирани, като в ролята на Лангдън е Том Ханкс. Творчеството му е продадено в над 200 милиона копия в цял свят и е преведено на 52 езика, включително български.

Източник: goodreads.com

  • СТАРИТЕ ЛЕНТИ

    "Живях шарено": 95 години от рождението на Георги Черкелов

     „Нека не ми се сърди театърът, но аз повече обичам киното. Най-напред като зрител го предпочитам. Като дете гледах много филми..."

     
  • НА ФОКУС

    Анна и Александър

    Джами Филбрик от „Moviefone“ и Карeн Бенардело от „Cinemadailyus“ разговарят с Максин Пийк и Джейсън Айзъкс за филма  „Words of War“ и партньорството им на снимачната площадка.

    • Лентата разказва за покойната вече руска журналистка Анна Политковская
     
  • ПОЗИЦИЯ

    Азис или Моцарт?

     Отново за една болна тема - музиката и младите .

    •  Какъв е приносът им към българската култура и духовност днес?
    • Друго некрасиво явление са детските естрадни прояви по телевизията. 
     
  • ПОЛЕЗНО

    Как да си направим градинка – буфер срещу промените в климата

     Принципи, с които всеки може да допринесе за повече природа в населените места...

     
  • ПОЗИЦИЯ

    Декларация за правата на варварина

    "Все повече хора могат да решат, че образоваността изобщо е нещо излишно за човека. И че насилие в името на образоваността е наложено от високообразованите, за да си осигурят за вечни времена вечна власт над нискообразованите" - Коментар на Деян Кюранов

„Не трябва да казваме на младите хора какво трябва да направят… Мисля, че всеки е длъжен да изживее собствения си живот.“

Рони Джеймс Дио, американски певец, поет и композитор, роден на 10 юли преди 83 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Един филм на Джери Брукхаймър

 

Това, което прави „F 1 Филмът“ събитие, хит и предпочитано зрителско заглавие е преди всичко уверената и дръзка режисура на Джоузеф Козински...

 

Романът с добри намерения и неуспешна  реализация

 

"По инерция написах, че „Планът „Елиминирай Европа“ е роман, но това е по скоро репортаж, псевдодокументалистика, сценарий за тв сериал, някакъв микс между криминале, екшън, трилър и мелодрама" ревю на Борислав Гърдев.

Сценарии за бъдещето

Сборникът „Червеният кръст на сцената“ съдържа драматургия и театрална есеистика на Цвета Софрониева, създадени между 1988 и 2024 г. Тя разглежда възможностите на културата да бъде „спешна помощ във време на промяна на отношението на човечеството към самото себе си“.