МАРИЯ КАСИМОВА - МОАСЕ, "Фейсбук"

Вижте сега. Дони не е простак и не е човек без отговорност. В името на това да мога да се изкажа подготвено, изгледах предаването, което толкова се коментира тук. Всъщност изгледах и първото, и второто предаване. И да, не стават и двете. Концепцията е слаба, оркестърът е клет, роботът е нелеп, декорът е сбирщайн, Дони не е себе си и да, определено не става за водещ, нито умее да интервюира. Слави също не умееше да интервюира, между другото. И двамата задават въпроси, за да си осигурят повод да говорят за себе си. Но!

За разлика от много хора, които за нищо никога не се извиниха и в политиката, и в културата, Дони се извини. И не само това - спира предаването си в този му вид. Това му прави чест. По договор трябва да предложи нова концепция. Никак няма да му е лесно след този фалстарт, но пък има това право и правото да опита отново с нещо, което му е по-познато и по-близко - музикално предаване.

Покрай общото негодуване около шоуто му, както обикновено, се отвориха и други теми. Като например това, че Дони не може да пее. Еми не знам па как не можеш да пееш, а зад гърба ти има толкова хитове, които хората и до днес си припяват. С фалцет, окей, ама наистина ли това днес има значение?! И в подкрепа на това, че не гласът като такъв, а музиката като цяло е най-важна, ще припомня следната случка: Попитали Луис Армстронг кога ще спре да пее. И той отговорил: "Като прегракна."... Толкова.

Тази вечер е първото издание на шоуто на младия Николаос, дето не мога да му запомня фамилията. Не му завиждам на клетия човек - ще го нападнат по всички линии - че е млад, че е грък, че е с гола глава като Слави, че е стенд ъп комедиант, че е журналист, че е каквото е. Точат се саби, острят се пера. А в крайна сметка най-важното е да имаш доблест. Защото провали имаме всички. Наистина не всички са така публични, но само си помислете колко от най-публичните такива бяха последвани от извинение и спиране, при това от самия автор.

Така че по-спокойно с ятаганите.

  • АПЛОДИСМЕНТИ

    "Тя беше на много голяма висота..."

    Отзиви на международната оперна критика за дебютната за Соня Йончева роля на Лиза от "Дама Пика" на сцената на Метрополитън опера в Ню Йорк.

„Колко бяха верни думите, които татко каза: „ Всички деца трябва да се грижат за собственото си възпитание. Родителите могат само да дадат съвет и да посочат правилния път, но окончателното формиране на характера се крие в собствените им ръце“.

Ане Франк, авторка на „Het Achterhuis“, родена на 12 юни преди 96 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

Сценарии за бъдещето

Сборникът „Червеният кръст на сцената“ съдържа драматургия и театрална есеистика на Цвета Софрониева, създадени между 1988 и 2024 г. Тя разглежда възможностите на културата да бъде „спешна помощ във време на промяна на отношението на човечеството към самото себе си“.

Тя танцува това лято

 

Заснет в Унгария „само“ за 90 милиона долара , „Балерина“ се очертава да е летен хит и да допринесе за поддържане интереса към легендарния свят на Джон Уик.

Българската дилема: между вера и далавера

 

Да рецензираш Александър Кьосев е – казано на корпоративен език – „истинско предизвикателство“. Но и опасна работа, защото ако я вършиш „необмислена или недомислена“, само ще се регистрираш като позорен участник...