Носителят на „Оскар“ Джим Броудбент ще играе във филма по успешния роман на Джулиан Барнс „Предчувствие за край“, съобщи hollywoodreporter.com. 65-годишният английски актьор ще се превъплъти в Тони Уебстър, пенсионер, който е принуден да се разрови в миналото си. Книгата на Барнс получи престижния приз „Букър“ през 2011 г. Тя е преведена и на български език.

Броудбент е играл в известни филми като „Бразилия“, „Дневниците на Бриджит Джоунс“, „Мулен Руж“, „Айрис“ и др. Получава „Оскар“ за най-добра поддържаща роля за „Айрис“ – биографичен филм за писателката Айрис Мърдок, където си партнира с Джуди Денч. Получавал е още наградите БАФТА и „Златен глобус“ два пъти и веднъж „Еми“.

Режисьор на „Предчувствие за край“ ще бъде индиецът Ритеш Батра, който впечатли критиците с дебюта си „Кутия за храна“. Историята проследява съдбата на жена от Мумбай, чиито приготвени с любов кутии за храна грешно са доставени на самотен застаряващ мъж вместо на незаинтересования й съпруг. Сценарият е написан от драматурга Ник Пейн.

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

"Когато искаш да намериш жест, когато търсиш как да играеш на сцената, трябва само едно - да се вслушаш в музиката. Композиторът вече се е погрижил за това."

Мария Калас, оперна дива, родена на 2 декември преди 100 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.