"Длъжен съм да го напиша тук, в отговор на небивалиците, които за пореден път е говорил по мой адрес премиерът Борисов в ефира на една от казионните медии.

"Кариерата" ми нито започва, нито свършва с Б. Борисов.

Започнах да публикувам политически карикатури от есента на 1989 година, от тогава до днес съм рисувал почти всеки Божи ден. В папките ми има хиляди рисунки на А. Луканов, Ж. Желев, Ф. Димитров, Ахмед Доган, Иван Костов, Симеон Сакскобургготски, Сергей Станишев, Георги Първанов и още десетки наши и чужди политици.

Наясно съм къде ми е мястото в редицата на българските карикатуристи, няма да допусна да се превърна в пародиен епигон на Тодор Цонев.

А ако някой си въобразява, че Светът започва и свършва с неговата особа, това е тревожен симптом.

Много разчитам на просветената и културна аудитория.

Не се предавайте!"

Това написа във "Фейсбук" карикатуристът на в. "Сега" Христо Комарницки. Поводът - Бойко Борисов реагира гневно, след като водещият на bTV показа карикатурата на Комарницки по повод визитата му в Истанбул.

"15 години си вади парите на моя гръб. Той трябва да ми напише едно благодарствено писмо. Да благодари, че толкова пари с мене изкара и му мина кариерата с мене", избухна премиерът. Каза, че разбира обидата в рисунката и заключи: "Аз че нарисувам по-хубава карикатура!"

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Не правя филми просто, за да заработя пари. Аз печеля пари, за да правя филми.“

Уолт Дисни, американски аниматор и съосновател на „The Walt Disney Company", роден на 5 декември преди 122 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.