НИКОЛАЙ МИЛЧЕВ, "Фейсбук"

Управляващата коалиция днес накъса на парчета крехкия обществен договор. Накъса на парчета и всички надежди, че тези нарцистични същества могат да слязат от троновете си доброволно. Оставали до края на мандата, ако може - и до края на света.

Вчерашните приказки за три варианта : оставка на правителството в края на септември, правителство без Вожда или някакво друго възможно правителство, са само прах в очите на недоволните. Пируети и ритуали, пушек и дим и араламбене - нищо друго.

Борисов искал, ама Валери Симеонов и Каракачанов не му давали да си тръгне. Краставици на търкалета - той, той не иска, не си го и помисля дори божеството.

А демагогията, че нямало да допусне разединение на нацията, са реплики от пиесата "Колебания Борисови ". Иска да се представи той за Хамлет, който се колебае, ама е чел само "Винету."

За нас, обикновените българи, които нямаме патлаци, чекмеджета и кюлчета, изходът е един - всички да емигрираме кой където види. За където все още продават билети, да тръгваме за там.

Или пък да си отворим очите и да не помръдваме от земята си, докато не ни я върнат. Тази земя е наша и те рано или късно ще трябва да ни я върнат. Само да не затваряме очи.

И да помним, ама всичко да помним.

„Жените владеят света. Няма нужда да спорим, защото те знаят какво правят. Питай Наполеон. Питай Адам. Питай Ричърд Бъртън или Ричи Самбора. Много мъже са рухнали.”

Джон Бон Джоуви, американски музикант, роден на 2 март преди 62 години

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Дюн“ - една впечатляваща суперпродукция

 

Вторият филм е съвършен в техническо и визуално отношение.

Опера без... текст?!

 

 

И все пак германската композиторка от румънски произход Адриана Хьолцки вече направи този абсурден авангардистки опит

Между документалното и въображението

 

„Мери. Раждането на Франкенщайн“ – фокус на текста е вглеждането в творческия процес, довел до създаването на най-популярния роман на Мери Шели