На страницата на Министерството на културата вчера се появи официално опровержение, насочено срещу директора на  Драматичния театър „Адриана Будевска“  в Бургас - Борислав Чакринов. Чиновниците отричат всички негови твърдения отпреди седмица, че одиторка е изисквала да се обяви обществена поръчка за ролите на актьора Асен Блатечки, тъй като вземал много високи хонорари. Опитът на министерството да замаже скандала обаче е твърде закъснял и доста постен. 

Преди седмица пред "Дарик" Чакринов разказа как ревизорката му казала: "Понеже това е една и съща дейност, на един и същи човек плащаш, значи този човек трябва да му направиш обществена поръчка." Викам - как да обявя обществена поръчка за ролята на Асен Блатечки?! Кой да я спечели?!" "Това е все едно цигуларят Васко Василев да изнася концерти в препълнени зали и след като надхвърли допустимата сума, да се обяви обществена поръчка и неговото място да се заеме от друг”, каза директорът, цитиран от "24 часа". 

Абсурдната ситуация била разрешена след разговор на директора със зам.-министър, който се съгласил, че изискването е абсурдно. 

Вместо да признае това министерството сега твърди, че "изнесената информация в публичното пространство не отговаря на действителността", тоест обвинява Чакринов в лъжа. Което е обичайното поведение на управляващите при всеки техен гаф. 

Добавете коментар


Защитен код
Обнови

„Този, който убива човек, убива разумно същество, което е по подобие на Бог, но този, който унищожава добра книга, убива самия разум.“

Джон Милтън, английски поет и публицист, роден на 9 декември преди 415 години

Анкета

Ще подарите ли книга за Коледа?

Европейски дни на наследството: В историческите музеи в Плевен и Бяла Черква

Skif.bg горещо препоръчва за посещение и двете места

„Толкин” на Дом Карукоски (ревю)

 

Пиршество за почитателите на английското кино.

"Пътуване до Хавай" на Хесус дел Серо (ревю)

От същата "серия" е и "Пътуване с татко" (2016) на Анка Мируна Лазареску - отново за бягството отвъд Желязната завеса и за трагичните последици от връщането пак зад нея.

„Наполеон“ - филм за възхода и падението на един амбициозен лидер

 

Ридли Скот здравата се е потрудил върху своя епос и заслужава похвала, която ще му е необходима в неговото по-нататъшно творческо развитие

„Диада“ без доза щастие

„Диада“ е честно реализиран филм, с уверена и с ясни послания режисура, впечатлява и операторска работа

За „Ваймар експрес“ и силата на таланта

 

На финала авторката на филма търси помирителен жест – тя деликатно и предпазливо, премерено и едва ли не извинявайки се, стига до извода, че личността и пристрастията на Мутафова отстъпва пред силата на нейния талант, което си е и самата истина.